סדנה חדשה בהוספיס – "לחיות כדי לספר, לספר כדי לחיות"

תוכן עניינים

סדנה חדשה בהוספיס גליל עליון שמח לארח סדנה של ארגון "חברות" – שמונה מפגשים בנושא: "התבוננות בסיפורי חיים ככלי בעבודת המטפל".

הסדנה תתקיים בהוספיס אחת לחודש בימי חמישי החל מחודש נובמבר, בשעות: 16:00-19:00, בתאריכים הבאים:
5.11, 3.12, 7.1, 4.2, 5.3, 7.4, 5.5, ו-2.6.

בין הנושאים שיעלו בסדנה:

זיכרונות ושכחה בסיפוריי חיים, סטוריטלניג (Storytelling), "חייטות" של סיפורים, שינוי נקודת התצפית בסיפורי חיים, עבודה באמצעות הדמיון והמטפורות, מפת החיים, כותרות לסיפורי חיים, סיפורים תקועים, סיפורים מכשילים, הבחירה והשינוי בסיפוריי החיים.

הנושאים ילוו בהתנסות של המשתתפים.

משתתפי הסדנה ייחשפו לשיטה המוצעת ככלי עבודה בשדה וכן להעצמתם והתפתחותם כמטפלים.

 

מנחה: נעמי מילר, M.A, למדה את השיטה באנגליה, משתמשת בה בעבודתה כמלווה רוחנית עם חולים אונקולוגיים וכן בהכשרת צוותים ומטפלים. עסקה בייעוץ, טיפול, הנחייה קבוצתית דינמית בארגונים, גישור והנחיית תהליכי פתרון סכסוכים.

ארגון "חברות" פועל להעצמת המרכז הרפואי באמצעות משאבי הרוח היצירה והקהילה. הארגון שם לו למטרה להעמיק במחקר, בלימוד ובפיתוח גישה ייחודית לריפוי האדם והחברה בה הוא חי.
עלות הסדנה: 800 ש"ח

מוגבל ל-20 משתתפים

מאמרים נוספים

כל תרומה תתקבל בברכה

אודות הוספיס גליל עליון

ע״ש ננסי קרוליין ז״ל

“אתם לא לבד”, זהו המוטו של הוספיס גליל עליון, ואלו הן גם מילות ההרגעה הראשונות אותן שומעים אנשים החולים במחלה סופנית ובני משפחותיהם בפגישתם הראשונה עם צוות ההוספיס.

הוספיס גליל עליון הוקם בשנתת 1994 על ידי פרופסור ננסי קרוליין, ילידת בוסטון ארה״ב.
ננסי הייתה רופאה פנימאית אשר התמחתה ברפואת חירום, עלתה לארץ בשנת 1977 והייתה למנהלת הרפואית של ״מגן דוד אדום״ עד שנת 1982. בשנה זו יצאה לשליחות בה ניהלה שירותי חירום בעזרת רופאים מוטסים באפריקה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

יד ביד הוספיס

עמותת ״הוספיס גליל עליון״

“אתם לא לבד”, זהו המוטו של הוספיס גליל עליון, ואלו הן גם מילות ההרגעה הראשונות אותן שומעים אנשים החולים במחלה סופנית ובני משפחותיהם בפגישתם הראשונה עם צוות ההוספיס. ההוספיס הוקם בשנת 1994 על ידי פרופסור ננסי קרוליין, ילידת בוסטון ארה״ב. ננסי הייתה רופאה פנימאית אשר התמחתה ברפואת חירום, עלתה לארץ בשנת 1977 והייתה למנהלת הרפואית של ״מגן דוד אדום״ עד שנת 1982. בשנה זו יצאה לשליחות בה ניהלה שירותי חירום בעזרת רופאים מוטסים באפריקה. עמותת ״הוספיס גליל עליון״