"ישראל תורמת" – תרומות עבור הוספיס גליל עליון

"ישראל תורמת" הוא אחד האתרים המובילים בישראל דרכו אפשר לתרום באופן אינטרנטי ישיר ופשוט לאחת מ- 30,000 העמותות הקיימות בארץ. משנת 2009  ועד היום עזר האתר למאות תורמים להעביר את תרומתם הצנועה לארגון שקרוב ללבם ולמעשה, שינה את הדרך בה הישראלים מתקשרים עם המטרות החברתיות בהם הם מאמינים מצד אחד, ומצד שני, עזר לעמותות להתעדכן ולנצל את המרחב האינטרנטי עבור גיוס כספים חשובים.  דרך "ישראל תורמת" מגיעות תרומות מהארץ ומהעולם, תרומות שעוזרות לעמותות להתקיים.

את תרומתו של האתר עבור הוספיס גליל עליון קשה להסביר במילים. הסכומים שנאספו עם השנים על ידי תורמים מכל רחבי העולם הם משמעותיים ולא מובנים מאליהם, והם מחזקים את דרך ההוספיס ואת ידי צוות העובדים בו.

אם גם אתם רוצים לתרום לעמותת הוספיס גליל עליון ניתן לעשות זאת בכל יום, ובכל שעה ביום דרך אתר "ישראל תורמת – הוספיס גליל עליון" – ניתן לתרום תרומה לעמותה באופן חד פעמי או קבוע בהוראת קבע אפשר לתרום להוספיס גליל עליון גם באמצעות עיגול לטובה.

 

מאמרים נוספים

כל תרומה תתקבל בברכה

אודות הוספיס גליל עליון

ע״ש ננסי קרוליין ז״ל

“אתם לא לבד”, זהו המוטו של הוספיס גליל עליון, ואלו הן גם מילות ההרגעה הראשונות אותן שומעים אנשים החולים במחלה סופנית ובני משפחותיהם בפגישתם הראשונה עם צוות ההוספיס.

הוספיס גליל עליון הוקם בשנתת 1994 על ידי פרופסור ננסי קרוליין, ילידת בוסטון ארה״ב.
ננסי הייתה רופאה פנימאית אשר התמחתה ברפואת חירום, עלתה לארץ בשנת 1977 והייתה למנהלת הרפואית של ״מגן דוד אדום״ עד שנת 1982. בשנה זו יצאה לשליחות בה ניהלה שירותי חירום בעזרת רופאים מוטסים באפריקה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

יד ביד הוספיס

עמותת ״הוספיס גליל עליון״

“אתם לא לבד”, זהו המוטו של הוספיס גליל עליון, ואלו הן גם מילות ההרגעה הראשונות אותן שומעים אנשים החולים במחלה סופנית ובני משפחותיהם בפגישתם הראשונה עם צוות ההוספיס. ההוספיס הוקם בשנת 1994 על ידי פרופסור ננסי קרוליין, ילידת בוסטון ארה״ב. ננסי הייתה רופאה פנימאית אשר התמחתה ברפואת חירום, עלתה לארץ בשנת 1977 והייתה למנהלת הרפואית של ״מגן דוד אדום״ עד שנת 1982. בשנה זו יצאה לשליחות בה ניהלה שירותי חירום בעזרת רופאים מוטסים באפריקה. עמותת ״הוספיס גליל עליון״