עיגול לטובה עמותות בישראל

גם אתם תוהים איפה אפשר להתנדב אבל עדיין לא מצאתם את העמותה הנכונה בשבילכם? לא בדיוק יודעים איך להתנדב ובמה אתם יכולים לעזור? חשוב שתכירו את עיגול לטובה עמותות בישראל – ארגון ללא רווח המארגן עבורכם תרומה לעמותה, אותה תוכלו לבחור מתוך רשימה של  169 עמותות. איך זה עובד? פשוט מאד – עיגול לטובה עמותות כשמו כן הוא – מעגל עבורכם את האגורות הקטנות בכל קנייה באשראי שאתם מבצעים. נניח שרכשתם מוצרי מזון בסופרמרקט והחשבון יצא 156.65 ש"ח-  סכום הרכישה יהפוך ל- 157 ש"ח, ושלושים וחמש האגורות הנוספות מהוות תרומה לעמותה אותה בחרתם.  זה אולי נראה מעט, אבל בסופו של דבר כל האגורות הללו הופכות לסכום כסף בלתי מבוטל, שעוזר למי שזקוק לכך ביותר.

 

הצדדים החיוביים של תרומת כסף לעמותות

חוץ מהעניין הברור של הרגשה עצמית טובה מעצם העבודה שעוזרים לחברה ולנזקקים, לתרומה לעמותות הקרובות לליבכם יש יתרונות נוספים:

  • חוויית הנאה נוספת – במחקר שנערך לאחרונה, משתתפים שתרמו חלק מהכסף שקיבלו, הפעילו את מרכז ההנאה במוח שלהם. למרות שהניסוי הזה היה מבוקר מדעית, הוא הראה כי תרומת כסף פשוט גורמת לנו להרגיש טוב יותר, וזה משהו שכולנו יכולים להפיק ממנו תועלת.
  • הוספת משמעות לחיים – כשאתם תורמים כסף לצדקה, אתם יוצרים הזדמנויות לפגוש אנשים חדשים, המאמינים באותן סיבות שמעוררות בכם השראה. זאת, והעובדה כי אתם יכולים באמת להשפיע על גורמים אלה, יכול לספק  לחיי היומיום שלכם יותר משמעות.
  • עידוד הנדיבות של ילדכם  – כשהילדים שלכם רואים אתכם תורמים כסף, קיים סיכוי הרבה יותר גבוה כי גם הם יאמצו תודעת נתינה כשיגדלו.
  • מוטיבציה לחברים ולמשפחה – כשאתם מספרים לחברים ולמשפחה על אפשרויות התרומה הקיימות (כמו למשל אם תכירו להם את עיגול לטובה עמותות בישראל), הם עשויים למצוא את עצמם עם יותר מוטיבציה לבצע את המאמצים שיאפשרו להם לתת גם. ואף פעם אין יותר מדי תרומות, כל שכל שקל יכול לעזור במגוון אפיקים – בין אם זה עוני, חינוך, עזרה לגמלאים, עזרה לחולים סופניים, עזרה לנשים מוכות וכו'.
  • שיפור ניהול הכסף שלכם – אם אתם מקציבים סכום כסף קבוע לתרומה כל חודש, זה יכול להניע אתכם להפוך לקשובים יותר לכספים שלכם, כי תצטרכו להבטיח שתוכלו לעמוד בכך. כל דבר שמביא אתכם להקדיש תשומת לב רבה יותר לחשבון הבנק שלכם הוא דבר טוב – במיוחד כאשר הוא עוזר לנזקקים.

מאמרים נוספים

כל תרומה תתקבל בברכה

אודות הוספיס גליל עליון

ע״ש ננסי קרוליין ז״ל

“אתם לא לבד”, זהו המוטו של הוספיס גליל עליון, ואלו הן גם מילות ההרגעה הראשונות אותן שומעים אנשים החולים במחלה סופנית ובני משפחותיהם בפגישתם הראשונה עם צוות ההוספיס.

הוספיס גליל עליון הוקם בשנתת 1994 על ידי פרופסור ננסי קרוליין, ילידת בוסטון ארה״ב.
ננסי הייתה רופאה פנימאית אשר התמחתה ברפואת חירום, עלתה לארץ בשנת 1977 והייתה למנהלת הרפואית של ״מגן דוד אדום״ עד שנת 1982. בשנה זו יצאה לשליחות בה ניהלה שירותי חירום בעזרת רופאים מוטסים באפריקה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

יד ביד הוספיס

עמותת ״הוספיס גליל עליון״

“אתם לא לבד”, זהו המוטו של הוספיס גליל עליון, ואלו הן גם מילות ההרגעה הראשונות אותן שומעים אנשים החולים במחלה סופנית ובני משפחותיהם בפגישתם הראשונה עם צוות ההוספיס. ההוספיס הוקם בשנת 1994 על ידי פרופסור ננסי קרוליין, ילידת בוסטון ארה״ב. ננסי הייתה רופאה פנימאית אשר התמחתה ברפואת חירום, עלתה לארץ בשנת 1977 והייתה למנהלת הרפואית של ״מגן דוד אדום״ עד שנת 1982. בשנה זו יצאה לשליחות בה ניהלה שירותי חירום בעזרת רופאים מוטסים באפריקה. עמותת ״הוספיס גליל עליון״